“Математик,
байгалийн ухааны дидактикийн тулгамдсан асуудал”
Нэгдсэн хуралдааны хөтөлбөр
Чиглүүлэгч:
Ц.Лувсандорж, МБУС-ийн Дидактикийн тэнхмийн эрхлэгч
2015 оны 2 дугаар сарын 12-ны өдөр, Пүрэв гараг, үдээс өмнө
МУБИС хичээлийн 3-р байр 123 тоот
Үйл ажиллагаа
|
Хугацаа
|
Үг хэлэх хүн
|
1.
Хурлын нээлт
|
9.00-9.10
|
Б.Насанбаяр, БСШУЯ-ны Стратеги,
төлөвлөлтийн газрын дарга
|
9.10-9.20
|
Д.Мөнхжаргал, МУБИС-ийн
захирал
|
|
9.20-9.30
|
Г.Аззаяа, Боловсролын Үнэлгээний төвийн
захирал
|
|
9.30-9.40
|
Г.Сүглэгмаа, Багшийн
мэргэжил дээшлүүлэх институтын захирал
|
|
Завсарлага,
цайны цаг 9.40-10.00
|
||
2.
Үндсэн илтгэл
Илтгэгч
|
||
Багш мэргэжлийн тасралтгүй хөгжил
|
10.00-10.20
|
Г.Сүглэгмаа, Багшийн
мэргэжил дээшлүүлэх институтын захирал
|
Математик, байгалийн ухааны
дидактикийн тулгамдсан асуудал, шийдвэрлэх арга зам
|
10.20-10.30
|
Л.Алтансувд, СӨБС-ийн
хөтөлбөрийн албаны дарга
Д.Энхцэцэг, Тэнхмийн
эрхлэгч, дэд проф
Ц.Лувсандорж, Тэнхмийн
эрхлэгч, проф
|
Асуулт, хариулт
|
10.30-10.40
|
|
Математик, байгалийн ухааны
багшийн тулгамдсан асуудал, шийдвэрлэх арга зам
|
10.40-11.00
|
Д.Оюунбилэг, БМДИ, байгалийн
ухааны сургалтын албаны дарга
|
Асуулт, хариулт
|
11.00-11.10
|
|
Математик, байгалийн
боловсролын үнэлгээний түүхэн хөгжил, чиг хандлага
|
11.10-11.30
|
Л.Ганбат, Элсэлт болон улсын
шалгалт хариуцсан дарга
|
Асуулт, хариулт
|
11.30-11.35
|
|
Боловсролын зарим ухагдахууныг онож ухаарах
эрэл хайгуул, үр дүн
|
11.35-11.55
|
Б.Бурмаа, МУИС
Т.Ганбаатар, МУБИС
|
Асуулт, хариулт
|
11.55-12.00
|
|
Завсарлага,
цайны цаг 12.00-14.00
|
“Математик,
байгалийн ухааны дидактикийн тулгамдсан асуудал”
I
салбар хуралдааны хөтөлбөр
Чиглүүлэгч: Г.Сүглэгмаа,
БМДИ-ийн захирал
Д.Энхцэцэг, МУБИС, тэнхмийн эрхлэгч
2015 оны 2 дугаар сарын 12-ны өдөр, Пүрэв гараг
МУБИС хичээлийн 3-р байр 411 тоот
Илтгэлийн сэдэв
|
Хугацаа
|
Илтгэгч
|
Эдийн засгийн математик боловсролын
үнэлгээний өнөөгийн байдал, цаашдын чиг хандлага
|
14.00-14.15
|
Ч.Наранчимэг, СЭЗДС
Ш.Үүрцайх,
СЭЗДС
|
Багш бэлтгэх сургалтад багш, оюутны
оролцоо
|
14.15-14.30
|
Д.Алтанзаяа, Архангай
Б.Батзаяа, Архангай
Д.Эрдэнэтуяа, Архангай
|
Багшийн сургуулийн элсэгчдийн
өгүүлбэртэй бодлого бодох чадварын судалгаа
|
14.30-14.45
|
Р.Магсар, МУБИС
|
Хүүхэд бүрийг хөгжүүлэх чадвартай багш
бэлтгэх асуудалд
|
14.45-15.00
|
Ш.Жаргалсүрэн, МУБИС
|
Асуулт, хариулт
|
15.00-15:15
|
|
Завсарлага,
цайны цаг 15.15-15.35
|
||
Боловсролын салбарт ажиллагсдын
жендерийн асуудал
|
15.35-15:50
|
Д.Энхтуяа, МУБИС
|
МУБИС-ийн физикийн мэргэжлийн суралцагчдын төлөв байдлын судалгаа
|
15.50-16.05
|
Х.Батболд, МУБИС
|
Дунд сургуулийн газарзүйн хичээл дэх
ГМС-ийн агуулгыг харьцуулан судалсан зарим үр дүн
|
16.05-16.20
|
Ц.Бат-Эрдэнэ, МУБИС
|
ЕБС-ийн химийн багш нарын хичээлийн
хөтөлбөрийг сайжруулах саналд хийсэн задлан шинжилгээ
|
16.20-16.35
|
Ж.Энэбиш, БМДИ, химийн сургалт хариуцсан
арга зүйч
Ч.Нямгэрэл, МУИС, ШУС-химийн тэнхмийн
багш
Н.Оюунцэцэг, МУИС, ШУС-ийн химийн
тэнхмийн профессор багш, доктор
Д.Оюунбилэг, БМДИ, байгалийн ухааны
сургалтын албаны дарга
О.Оюунтунгалаг, БМДИ, дэд захирал
|
Геометрийн агуулгын хүрээнд бага, дунд
боловсролын залгамж холбоог анхаарах нь
|
16.35-16.50
|
Б.Хадбаатар, МУБИС
|
Асуулт, хариулт
|
16.50-17.10
|
|
МУБИС-ийн Архангайн багшийн сургуулийн
бага боловсролын багшийн ангид элсэгчдийн судалгаа
|
17.10-17.25
|
Н.Түвшинтогтох, Архангай
Б.Чимгээ, Архангай
А.Батхишиг, Архангай
А.Гантулга, Архангай
Б.Саранцацралт, Архангай
|
2015 оны 2 дугаар сарын 13-ны өдөр, Баасан гараг
МУБИС хичээлийн 3-р байр 411 тоот
Илтгэлийн сэдэв
|
Хугацаа
|
Илтгэгч
|
Бага боловсролын математикийн сургалтын
цахим хэрэглэгдэхүүний үнэлгээ
|
09.00-09.15
|
Б.Түмэнцэцэг, МУБИС
Ц.Нямжав, МУБИС
|
Физик, хүн орчин, хүн байгаль хичээлийн
хөтөлбөрт тогтоц-логикийн шинжилгээ, системчлэл хийсэн туршилт судалгаа
|
09.15-09.30
|
Ш.Дауренбек, МУБИС
Б.Баярчимэг, МУБИС
Ц.Содов, Орхон ИС
Л.Удвал, БХИС
|
Мультимедиа сургалтын хэтийн төлөв:
математик байгалийн ухааны цахим контент, түүний хэрэглээ
|
09.30-09.45
|
Б.Золзаяа, МУБИС
|
Эрүүл мэндийн боловсролыг ерөнхий
боловсролын сургуулиар олгох асуудалд
|
09.45-10.00
|
Э.Мөнгөнтулга, МУБИС
|
Асуулт, хариулт
|
10.00-10:15
|
|
Завсарлага,
цайны цаг 10.15-10.35
|
||
Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх онлайн сургалтад
тулгамдсан зарим асуудал
|
10.35-10:50
|
Б.Цогбадрах, БМДИ
|
Багш өөрөө хөгжихүйц загвар, түүнийг
хэрэгжүүлэх арга зүй
|
10.50-11.05
|
Уранцэцэг, Булган
|
Багшийн бодит чадварын бүтцийн судалгаа
|
11.05-12.20
|
Б.Оюун-Эрдэнэ, МУБИС
|
Бага боловсролын математик сургалтын
хөтөлбөрийн хэрэгжилтийн судалгааны зарим үр дүнгээс
|
12.20-12.35
|
Б.Эрдэнэчимэг, БХ
Ж.Дэнсмаа, БХ
|
“Бага боловсролын математик дидактик”
хичээлийн хөтөлбөрийн харьцуулалт (БС-ийн жишээн дээр)
|
12.35-12.50
|
Ө.Мягмарсүрэн, МУБИС
|
Асуулт, хариулт
|
12.50-13.05
|
|
ЕБС-ийн химийн
боловсрол ба химийн багш бэлтгэх сургалтын агуулгын залгамж холбоо, тохирцыг
судалсан судалгааны дүнгээс
|
13.05-13.20
|
Б.Норовсүрэн
|
Зохион байгуулах комисс, утас: 99002814, 99165432
“Математик,
байгалийн ухааны дидактикийн тулгамдсан асуудал”
II
салбар хуралдааны хөтөлбөр
Чиглүүлэгч:Дэд проф. О.Алтангоо (Ph.D), МБУС-ийн захирал
Проф.Ц.Лувсандорж, Дидактикийн тэнхмийн эрхлэгч
2015 оны 2 дугаар сарын 12-ны өдөр, Пүрэв гараг
МУБИС хичээлийн 3-р байр 511 тоот
Илтгэлийн сэдэв
|
Хугацаа
|
Илтгэгч
|
Сэдвийн дидактикийн бүтэн
шийдлийн нэгэн аргачлал
|
14.00- 14.10
|
Ц. Лувсандорж, МУБИС
|
Шинжлэн судлах технологийг сургалтанд хэрэгжүүлэх асуудал
|
14.10-14.20
|
Ц.Сумьяа, МУБИС
А.Буянжаргал, Отгонтэнгэр Их Сургууль
|
Шинжлэх ухааны арга барилыг газарзүйн хичээлд хэрэглэхболомжийг туршсан
зарим үр дүн
|
14.20- 14.30
|
Е.Батчулуун, МУБИС
Г.Уранчимэг,МУБИС
П.Энхжаргал,МУБИС
Х.Цогбадрал,МУБИС
А.Амгалан,МУБИС
|
Математик боловсролын чанарыг сайжруулах
сургалтын технологийг нэвтрүүлэх асуудал
|
14.30-14.40
|
Ш.Цэрэннадмид, МУБИС
|
Асуулт, хариулт
|
14.40-14.50
|
|
Хичээлийн судалгаагаар
математик сургалтын хэрэглэгдэхүүнийг хөгжүүлэх нь
|
14.50-15.00
|
Т.Ганбаатар, МУБИС
|
Мэдээлэл зүйн боловсролын
уламжлал, шинэчлэлийн асуудалд
|
15.00-15.10
|
Д.Цэдэвсүрэн, МУБИС
С.Уянга, МУИС
Л.Мөнхтуяа, МУБИС
Б.Золзаяа, МУБИС
|
Оюуны зураглалыг сургалтанд
ашиглах асуудалд
|
15.10-15.20
|
Д.Саруул, ХИС
|
Асуулт, хариулт
|
15.20-15.30
|
|
Завсарлага, цайны цаг
|
15.30-15.50
|
|
Бага боловсролын
математикийн дидактикийн хичээлийн заах арга зүйн асуудалд
|
15.50-16.00
|
Б.Чимгээ, МУБИС,
Архангай
А.Батхишиг, МУБИС,
Архангай
А.Гантулга, МУБИС,
Архангай
Б.Саранцацралт, МУБИС,
Архангай
Н.Түвшинтогтох, МУБИС,
Архангай
|
Мини сорилгоор хүүхэд нэг
бүрийг хөгжүүлэх арга зүй
|
16.00-16.10
|
Ч.Оюун-Эрдэнэ, Дархан-Уул
|
Сургалтын арга бүтээх нэгэн
загвар, жишээ
|
16.10-16.20
|
Э.Чойсүрэн, МУБИС
Т.Ганбаатар, МУБИС
|
Асуулт, хариулт
|
16.20-16.30
|
|
Сургуулийн өмнөх насны
хүүхдийн хэл яриаг хөгжүүлэх аргазүйн асуудал
|
16.30-16.40
|
Г.Нямдаваа, ХИС
Ц.Дэлгэр, ХИС
|
ЕБС-ийн байгалийн ухааны
хичээлд нано шинжлэх ухааны суурь ойлголтыг нэвтрүүлэх боломж
|
16.40-16.50
|
Д.Одгэрэл, МУИС
М.Ганбат, МУИС
|
Асуулт, хариулт
|
16.50-17.00
|
|
Сургалтанд “Flipped Class”-ийн аргыг хэрэглэх нь
|
17.00-17.10
|
Д.Оюунчимэг, МУБИС
|
Сингапур улсын бага
боловсролын математикийн сургалтын аргазүйн шинэчлэлээс
|
17.10-17.20
|
Д.Энхтулга, БМДИ
|
Тооллын материал ашиглан
суралцагчдаар мэдлэг бүтээлгэх явцад тэдэнд бодлого бодох арга зүйг
эзэмшүүлэх боломж
|
17.20-17.30
|
М.Мөнхжаргал, МУБИС
|
Багшийн ажлыг үнэлэх Марзано
загвар, түүний туршилтын үр дүн
|
17.30-17.40
|
С.Батцэцэг, МУБИС
|
Интеграл, дифференциал аргыг
элементарчлах
|
17.40-17.50
|
Д.Улам-Оргих, МУИС
Д.Батцэцэг, Сант сургууль
|
Асуулт, хариулт
|
17.50-18.00
|
2015 оны 2дугаарсарын 13-ны өдөр,Баасан гараг
МУБИС хичээлийн 3-р байр 511 тоот
Илтгэлийн сэдэв
|
Хугацаа
|
Илтгэгч
|
Судалгаанд суурилсан
суралцахуйг эзэмшүүлэх нэгэн аргачлал
|
09.00-09.10
|
Ц.Пагмасүрэн, МУБИС
|
Бага боловсролын математикийн сургалтын чанарыг шинэчлэх асуудалд
|
09.10-09.20
|
А.Гантуул, МУБИС
Д.Хишигжаргал, МУБИС
|
Математикийн дидактикийн
тулгамдсан асуудлыг шийдэлцэх энгийн аргазүй
|
09.20-09.30
|
Д.Доржханд, Орхон
|
Математиксургалтад тулгамдаж
буй нэгэн асуудал
|
09.30-09.40
|
Б.Балдулмаа, МУБИС
|
Асуулт, хариулт
|
09.40-09.50
|
|
“Open-End” хандлагыг
математикийн сургалтад ашиглах нь
|
09.50-10.00
|
Д.Саруул, ХИС
|
“Бага боловсролын
математикийн дидактик” хичээлийн хөтөлбөрийн харьцуулалт
|
10.00-10.10
|
Ө.Мягмарсүрэн, МУБИС
|
Мэдээлэл зүйн хичээлийн
дадлагажуулалт- номын ертөнц
|
10.20-10.20
|
Г.Жаргалтуяа, Дорнод
|
Асуулт, хариулт
|
10.20-10.30
|
|
Завсарлага, цайны цаг 10.30-10.50
|
||
Бага боловсролын монгол
хэлний дидактикийн уламжлал ба шинэчлэл
|
10.50-11.00
|
Д.Ганболд, МУБИС
|
Тэмдэглэлд суурилсан
хичээлийн анализ, математикийн хичээлийн жишээн дээр
|
11.00-11.10
|
Т.Ганбаатар, МУБИС
Ж.Дэнсмаа, БХ
|
Сургуулийн өмнөх ба бага
сургуулийн математикийн агуулгын математикийн залгамж холбоо
|
11.10-11.20
|
Л.Алтансувд, МУБИС
|
Асуулт,
хариулт
|
11.20-11.30
|
|
Хичээлийн судалгаагаар
дамжуулан суралцагчдын суралцахуйг дэмжсэн багшлах аргазүйг хөгжүүлэх
боломжийг судалсан үр дүнгээс
|
11.30-11.40
|
Ш.Сайнбилэг, МУИС
Н.Оюунцэцэг, МУИС
|
Геометрийн хичээлд мэдлэг
бүтээх аргазүйг боловсруулж хэрэгжүүлэх нэгэн аргачлал
|
11.40-11.50
|
Г.Оюунсайхан, МУБИС
|
Монголын анхны алгебрын сурах
бичигт хийсэн анализ
|
11.50-12.00
|
Д.Энхцэцэг, МУБИС
С.Гандэлгэр, МУБИС
|
Асуулт, хариулт
|
12.00-12.10
|
|
Завсарлага, цайны цаг 12.10-12.30
|
Постер илтгэлийн
хуваарь
Илтгэлийн сэдэв
|
Хугацаа
|
Илтгэгч
|
Сургуулийн өмнөх, бага, суурь боловсролын
математикийн цөм хөтөлбөрийн “тоо тоолол” агуулгын
тогтолцооны бүрэлдэхүүн хэсгийн
залгамж холбоо
|
14.00-14.30
|
Б.Нармандах, БМДИ, математикийн арга зүйч
|
Зохион байгуулах комисс, утас: 88057318, 99003913
“Математик,
байгалийн ухааны дидактикийн тулгамдсан асуудал”
III салбар хуралдааны
хөтөлбөр
Чиглүүлэгч: Л.Ганбат, БҮТ
проф Д.Наранцэцэг, МУБИС, СӨБС захирал
2015 оны 2 дугаар сарын 12-ны өдөр, Пүрэв гараг
МУБИС хичээлийн 3-р байр 312 тоот
Илтгэлийн сэдэв
|
Хугацаа
|
Илтгэгч
|
Бага, дунд боловсролын чанарын үнэлгээний өнөөгийн байдал, тулгамдсан
асуудал, сайжруулах арга зам
|
14.00-14.15
|
С.Батмөнх, БҮТ
|
Элсэлтийн ерөнхий
шалгалтын математикийн хичээлийн үр дүн, нөлөөлж буй хүчин зүйл
|
14.15-14.30
|
Л.Ганбат, БҮТ
|
Элсэлтийн ерөнхий
шалгалтанд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа (Физикийн хичээлийн
жишээн дээр)
|
14.30-14.45
|
С.Энхтуяа, БҮТ
|
Суурь боловсролын байгалийн
ухааны хичээлийн сургалтын чанар, үнэлгээний чиг хандлага
|
14.45-15.00
|
Д.Энх-Амгалан, БҮТ
|
Асуулт, хариулт
|
15.00-15:15
|
|
Завсарлага, цайны цаг 15.15-15.35
|
||
Элсэлтийн ерөнхий
шалгалтын 2007-2013 оны химийн сорилгын даалгаврын хүндрэлийн зэргийн
параллель чанарыг судалсан дүн
|
15.35-15:50
|
Ч.Нямгэрэл, МУИС
Н.Оюунцэцэг, МУИС
|
Элсэлтийн ерөнхий
шалгалтын 2009,2013 оны химийн сорилгын даалгаврын үүрэгтэй болон үүрэггүй
буруу хариултын шинжилгээ
|
15.50-16.05
|
М.Түвшинзаяа, 21-р
сургууль
Ч.Нямгэрэл, МУИС
Н.Оюунцэцэг, МУИС
Б.Ичинхорлоо, МУИС
|
Элсэлтийн ерөнхий
шалгалтанд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа (Химийн хичээлийн жишээн
дээр)
|
16.05-16.20
|
М.Гантуяа, БҮТ
|
Суралцагчдын сурлага
хүмүүжлийн үнэлгээ нь суралцахуйн эргэх холбоо үүсгэгч мэдээлэл болох нь
|
16.20-16.35
|
С.Батцэцэг, МУБИС
|
Элсэлтийн ерөнхий
шалгалтанд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа (Биологийн хичээлийн
жишээн дээр)
|
16.35-16.50
|
Б.Батсүх, БҮТ
|
Асуулт, хариулт
|
16.50-17.10
|
2015 оны 2 дугаар сарын 13-ны өдөр, Баасан гараг
Илтгэлийн сэдэв
|
Хугацаа
|
Илтгэгч
|
Тестийн оноог
хэмжээсжүүлэх асуудалд
|
09.00-09.15
|
М.Итгэл, МУИС
|
Математикийн хичээлийн гарц
үр дүнгийн үнэлгээний тасралтгүй хөгжүүлэлт
|
09.15-09.30
|
Н.Аргилсан, СЭЗДС
Ч.Наранчимэг, СЭЗДС
|
Pre-Post тестийн харьцуулсан судалгаа (МАТ115 хичээлийн жишээн дээр)
|
09.30-09.45
|
Б.Гүндэгмаа, СЭЗДС
|
Бага боловсролын
математикийн хичээлийн сургалтын чанар, үнэлгээний чиг хандлага
|
09.45-10.00
|
Д.Энхжаргал, БҮТ
|
Асуулт, хариулт
|
10.00-10:15
|
|
Завсарлага, цайны цаг 10.15-10.35
|
||
Үнэлгээний рубрикийг
оюутны бие даалтад хэрэглэсний үр дүнг судалсан нь
|
10.35-10:50
|
Д.Амартүвшин, МУБИС
|
Физикийн хичээл дээр
сурагчдад байгалийн ухааны тухай мэдлэг эзэмшүүлэх үзэл баримтлал, шийдэл,
үйл явц
|
10.50-11.05
|
Б.Бурмаа, МУИС
М.Ганбат,МУИС
|
Бага насны хүүхдийн
хөгжлийн үнэлгээний өнөөгийн байдал
|
11.05-12.20
|
Б.Мягмар, МУБИС
Д.Хажидмаа, МУБИС
|
Багш математик, багш
бага мэргэжлээр сурч буй оюутнуудын сурлагын амжилтанд шинжилгээ хийсэн нь
|
12.20-12.35
|
Б.Соёлмаа, Дорнод дээд
сургууль
Б.Хулан, Дорнод дээд
сургууль
Т.Гэрэлцэцэг, Дорнод дээд
сургууль
Б.Мядагмаа, Дорнод дээд
сургууль
|
Асуулт, хариулт
|
12.35-12.50
|
|
ЕБС-ийн суралцагчийн
эзэмшсэн мэдлэг, чадварыг үнэлэх журмын түүхчилсэн судалгааны дүнгээс
|
12.50-13.05
|
Ө.Батчимэг 6-р сургууль,
Н.Оюунцэцэг, МУИС
Ч.Нямгэрэл, МУИС
|
Дулааны төсөөлөл ба
хүчин зүйлсийн хамаарал
|
13.05-13.20
|
Я.Мөнхсайхан, МУБИС
Б.Бурмаа, МУИС
А.Дулмаа, МУИС
Р.Энхбат, 1-р сургууль
|
Суурь боловсролын
математикийн хичээлийн сургалтын чанар, үнэлгээний чиг хандлага
|
13.20-13.35
|
М.Болдсайхан, БҮТ
|
Асуулт, хариулт
|
13.35-13.45
|
Постер илтгэлийн
хуваарь
Илтгэлийн сэдэв
|
Хугацаа
|
Илтгэгч
|
Оюутны бие даалтын ажилд хийсэн
судалгааны дүнгээс
|
14.00-14.30
|
Л.Мөнхтуяа, МУБИС Ц.Гэрэлтуяа,
МУБИС
Б.Алтансувд,
МУБИС
|
МУБИС-ийн оюутны
сургалтын чанарын үнэлгээ
|
14.00-14.30
|
Д,Туяа, МУБИС
Б.Алтансувд, МУБИС
|
Элсэлтийн ерөнхий
шалгалтад нөлөөлөх хүчин зүйлийн судалгаа (Газарзүйн хичээлийн
жишээн дээр)
|
14.00-14.30
|
А.Ганбаатар, БҮТ
|
Байгаль шинжлэлийн
хичээлийн чанарын үнэлгээ
|
14.00-14.30
|
М.Гантуяа, БҮТ
|
Орон нутаг дах
боловсролын үйлчилгээний өнөөгийн байдал ба хэрэглэгчийн үнэлгээ
|
14.00-14.30
|
Н.Наранжаргал, ХИС
Б.Отгонцэцэг,
ХИС
|
Суралцагчдын үнэлэх,
сурлагын амжилтанд эерэгээр нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг судалсан нь
|
14.00-14.30
|
Б.Жавхлан, МУИС
Ч.Баттулга, МУИС
|
Цахим үнэлгээний систем
ашиглан оюутны мэдлэг чадварыг үнэлэх асуудалд
|
14.00-14.30
|
Р.Базарсүрэн, МУБИС
Х.Батболд, МУБИС
А.Нэргүй, МУБИС
|
Зохион байгуулах комисс, утас: 99291479, 95018488
No comments:
Post a Comment